Overslaan en naar de inhoud gaan

Appti klantenkaart

Appti

 Hoe werkt Appti?

 

appti 1.

Appti werkt als een spaarvarken: elke keer dat je naar een restaurant gaat, wordt een deel van je rekening in je spaarvarken gespaard.

 

 

appti 2.

Voordat je de betaling uitvoert, moet je je oude kaart, de QR-code van je portemonneepas of de code op je aanvraag laten zien om je te identificeren

 

 

appti 3.

Een percentage van je rekening wordt dan toegevoegd aan je spaarpot. Minimaal 3% voor elk bezoek, 4% als je binnen 14 dagen terugkomt, 5% als je binnen 7 dagen terugkomt.

 

 

appti 4.

Verzamel euro's in je spaarpot en zodra het bedrag €5 is, wordt er automatisch een voucher gegenereerd in je klantenzone. Die kun je gebruiken wanneer je maar wilt. Je krijgt vouchers telkens als je spaarpot €5 bereikt.

 

 

appti 5.

Hoe vaker je ons bezoekt, hoe groter het percentage dat in je spaarpot komt en hoe meer euro's je verzamelt!

 

 

Verjaardag

Jouw verjaardag?

Dat is feest bij Colmar natuurlijk!
Voor deze speciale gelegenheid ontvang je een cadeautje om van te genieten.

Schrijf je in op onze newsletter

Schrijf je in op onze newsletter en ontvang nog vele leuke extra's!

  • Wees er als eerste bij voor acties, promoties, wedstrijden en speciale aanbiedingen.
  • Altijd op de hoogte van nieuwe producten en interessante weetjes.
  • Leuke verrassingen …

 

Heb je een vraag?

Heb je een vraag?

Hulp nodig bij registratie of vragen over je account? Neem gerust contact op via contact@appti.be 

FAQ

Moet ik mij registreren om te kunnen genieten van mijn voordelen?

Helemaal correct! De registratie is essentieel om uw Appti-account te activeren en van uw voordelen te kunnen genieten.
- Download de app en schrijf u in bij Appti.
- of ga naar www.appti.be om u te registreren op ons klantenportaal.
Vergeet niet uw registratie te bevestigen door de verificatiemail te openen en op de link te klikken die naar u wordt gestuurd!

Als u zich niet binnen 14 dagen na uw laatste bezoek inschrijft, zal uw laatste bezoek aan het restaurant niet worden opgeteld bij uw spaarsaldo en kunt u uw kortingsbonnen en andere voordelen niet gebruiken.

Hoe gebruik ik mijn voordeel?

Afhankelijk van uw bezoekfrequentie spaart u een percentage van het eindbedrag van uw rekening. Het gespaarde bedrag wordt automatisch aan uw spaarpot toegevoegd. Elke gebruiker spaart standaard 3%. Als u binnen 14 dagen terugkomt, spaart u 4%. Als u binnen 7 dagen terugkomt, spaart u 5%.

Het gespaarde percentage wordt berekend op basis van uw netto rekening, na aftrek van eventuele andere kortingen. U spaart euro's bij elk bezoek. Wanneer uw spaarpot €5 bereikt, wordt er automatisch een waardebon van hetzelfde bedrag gegenereerd in uw klantenportaal. Deze actie herhaalt zich telkens wanneer u €5 in uw spaarpot heeft gespaard. U kunt uw waardebonnen gebruiken wanneer u maar wilt.

Geen enkele korting kan worden toegekend zonder een identificatiemiddel: klantenkaart, QR-code van de wallet pass, QR-code van de app. In geval van verlies of verbindingsproblemen kunnen de kortingen niet worden toegekend. Elke kortingsbon van €5 is één jaar geldig vanaf de aanmaakdatum in uw account. Na deze datum vervalt de bon.

Hoelang is mijn spaarkorting geldig?

Inderdaad, elke bon van €5 die in uw account wordt uitgegeven, is één jaar geldig vanaf de aanmaakdatum. Na deze periode is het niet meer mogelijk om de bon te gebruiken.

Ik heb mijn spaarkaart verloren. Ben ik mijn spaarkorting kwijt?

Als u een fysieke kaart had die aan een account was gekoppeld, moet u een ander identificatiemiddel presenteren bij de kassa, zoals de app of de QR-code van de wallet pass. Als uw kaart niet aan een account was gekoppeld, zal het beschikbare saldo helaas verloren gaan.

Bij vragen, wie kan ik contacteren?

Als u problemen ondervindt of vragen heeft, kunt u altijd contact met ons opnemen via contact@appti.be. We zullen ons best doen om u zo snel mogelijk te antwoorden.