Overslaan en naar de inhoud gaan

Tijdelijk gesloten

Hoewel jullie afgelopen maanden in alle veiligheid zorgeloos konden genieten, viel het verdict om de restaurants te sluiten heel hard. Net zoals eerder, zullen we er over enkele weken opnieuw staan… met z’n allen… Sterker dan ooit!

Laten we de komende weken zorg dragen voor onszelf en voor elkaar. Laten we de maatregelen, samen, strikt volgen zodat we deze bijzonder moeilijke periode zo snel mogelijk achter ons kunnen laten.

 

#Blijflekkerthuis

De komende tijd zal je kunnen blijven genieten van al het lekkers bij Colmar, net zoals tijdens de lockdown, voorzien we jullie alvast van heel wat heerlijke receptjes voor bij je thuis. Volg onze nieuwsbrief voor meer updates.

#BlijfLekkerThuis

Gesloten

 

Vragen in verband met onze sluiting?  

  • Wat met reservaties?
    Alle reservaties voor de komende weken worden automatisch geannuleerd.
  • Bieden jullie takeaway en delivery services aan?
    Ja, in Colmar Wezenberg in Antwerpen! Klik hier voor meer informatie.
  • Wanneer gaan jullie terug open?
    Zodra het Overlegcomité de toestemming geeft. Wij brengen je hiervan als eerste op de hoogte. Volg ons op sociale media voor meer info. 
  • Mijn cadeaubon vervalt tijdens de lockdown. Wat moet ik doen?
    Cadeaubonnen worden automatisch verlengd t.e.m. 30 juni 2021. Je hoeft hiervoor niets te doen.
  • Kan ik mijn verjaardag nog vieren?
    Je kan altijd jouw verjaardag komen vieren. Tot één maand na heropening ontvang je je cadeau.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en wees als eerste op de hoogte van de heropening.

 

Draag zorg voor elkaar

Team Colmar