Overslaan en naar de inhoud gaan

Appti klantenkaart

Jouw voordeel bij de hand

 

COLMAR TIP

Voeg Appti toe aan het startscherm van je telefoon zodat je ons altijd meteen bij de hand hebt.

Colmar tip

 

 Hoe werkt Appti?

 

appti 1.
Appti werkt met een spaarpot: bij ieder bezoek aan Colmar, spaar je een deel van de rekening in je spaarpot.

 

 

appti 2.
Wanneer je de rekening gaat betalen, kan je beslissen om je spaarpot in te zetten of verder te sparen. Je kan dus volledig zelf kiezen wanneer je je spaarbedrag al dan niet wil gebruiken.

 

 

appti 3.
Laat je app of kaart scannen en het bedrag dat in je spaarpot zat, gaat af van de rekening.

 

 

appti 4.
Achteraf vloeit een percentage van het bedrag op de rekening terug naar je spaarpot.

 

 

appti 5.
Hoe sneller je ons weer bezoekt, hoe groter het percentage dat je spaart.

 

 

Verjaardag

Jouw verjaardag?

Dat is feest bij Colmar natuurlijk!
Voor deze speciale gelegenheid ontvang je een cadeautje om van te genieten.

Schrijf je in op onze newsletter

Schrijf je in op onze newsletter en ontvang nog vele leuke extra's!

  • Wees er als eerste bij voor acties, promoties, wedstrijden en speciale aanbiedingen.
  • Altijd op de hoogte van nieuwe producten en interessante weetjes.
  • Leuke verrassingen …

 

Heb je een vraag?

Heb je een vraag?

Hulp nodig bij registratie of vragen over je account? Neem gerust contact op via contact@appti.be 

FAQ

Waar kan ik mijn Appti-kaart bekomen?

Aan de kassa van de deelnemende restaurants kan je steeds vragen naar je fysieke kaart waarmee je je voordeel direct kan opladen. Deze kaart is volledig gratis! Pas na activatie van deze kaart kan je genieten van de voordelen. Vergeet zeker niet binnen de 10 dagen je registratie te voltooien, zoniet vervalt de kaart.

Je kan ook Appti aan het startscherm van je telefoon toevoegen via www.appti.be  Meteen bij de hand en gemakkelijk in gebruik!

Moet ik mij registreren om te kunnen genieten van mijn voordelen?

Jazeker! Deze stap is essentieel om van je voordelen te kunnen genieten! Binnen de 10 dagen na je eerste gebruik van de kaart dien je je registratie te vervolledigen via www.appti.be. Op deze manier verlies je je eerste spaarbedrag niet en kan je verder gaan met het sparen en genieten van je voordelen. Indien de kaart na 10 dagen niet is geactiveerd, gaat het reeds gespaarde bedrag verloren. De kaart kan je dan nog steeds verder gebruiken, maar je spaarbedrag wordt dan niet geregistreerd.

Vergeet niet je inschrijving te bevestigen door de verificatiemail te openen en te klikken op de link die je toegestuurd wordt!

Hoe activeer ik mijn kaart?

Om je kaart te activeren en te starten met sparen, ga naar www.appti.be en volg de verschillende stappen. Geef je unieke 12 cijfercode in of scan de barcode op de kaart zodat je kaart aan je profiel gelinkt kan worden.

Hoe gebruik ik mijn voordeel?

Afhankelijk van hoe vaak je Colmar bezoekt, ontvang je bij elk bezoek een percentage van je betaalde bedrag en bewaar je dit in je persoonlijke spaarpot. Iedere gebruiker ontvangt bij zijn bezoek aan Colmar standaard 3% spaarkorting. Kom je terug binnen de 14 dagen na je laatste bezoek, dan belonen wij jou met 4% spaarkorting. Kom je terug binnen de 7 dagen na je laatste bezoek, dan ontvang je 5% spaarkorting.

Van zodra je profiel geactiveerd is, kan je zelf bepalen om het opgespaarde bedrag al dan niet te verzilveren. Indien men het gespaarde bedrag wenst te verzilveren, dan kan enkel het volledig spaarbedrag en niet slechts een deel hiervan ingezet worden. Je kan ook gewoon verder sparen en bij een volgend bezoek je volledige spaarkorting verzilveren.

Het totaalbedrag dat je voordeel bepaalt omvat het bedrag dat overblijft nadat elke andere (spaar)korting reeds in mindering is gebracht.

Sparen kan enkel op vertoon van de spaarkaart of Appti applicatie. Zonder deze middelen kan jammer genoeg geen korting toegekend worden. Evenmin kunnen kortingen op een later tijdstip toegekend worden wegens geen gebruik of verlies van kaart.

Is deze kaart geldig voor een bepaald termijn?

Neen, deze is van onbepaald termijn. Indien gewenst, kan je je steeds uitschrijven.

Hoelang is mijn spaarkorting geldig?

De spaarkorting is 1 jaar geldig na je laatste bezoek, daarna vervalt deze. Maak dus tijdig gebruik van je korting.

Kan ik een nieuwe kaart toevoegen aan een bestaand profiel?

Ja, dat kan. Meerdere kaarten kunnen aan hetzelfde bestaand profiel gekoppeld worden zodat je met meerdere personen (familie, vrienden of collega's) op 1 rekening kan sparen en de spaarkorting daarna kan verzilveren. Een nieuwe kaart is steeds beschikbaar aan de kassa. Vergeet niet je nieuwe kaart te linken aan het bestaand profiel!

Ik heb mijn spaarkaart verloren. Ben ik mijn spaarkorting kwijt?

Neen. In geval van verlies van kaart, kan je steeds een nieuwe kaart aan de kassa bekomen en deze koppelen aan je bestaand profiel. Indien je deze koppelt, gaat je reeds gespaarde korting niet verloren en spaar je gewoon verder. Gelieve er wel voor te zorgen dat de verloren kaart uit je profiel verwijderd werd of dit door te geven aan onze klantendienst via contact@appti.be.

Bij vragen, wie kan ik contacteren?

Indien je problemen ondervindt bij de registratie of nog vragen hebt, neem gerust contact op via contact@appti.be. Wij contacteren je zo snel mogelijk en helpen je graag verder.

Help! Ik heb een probleem met mijn Appti-kaart.

Hieronder vind je mogelijke oplossingen voor de meest voorkomende Appti-problemen. 

 

Indien niet, doe dit snel, anders mis je korting en kan je je spaarbedrag niet gebruiken.
 

  • Heb je een fysieke Appti-kaart en is die gelinkt aan je Appti-account? Indien niet, dan kan je die makkelijk toevoegen:

  1. Log in op je Appti-account 

  2. Klik op ‘account’

  3. Selecteer ‘kaarten’ en ‘kaart toevoegen’

  4. Vul de cijfers onder de barcode op je kaart in.

    Voilà, nu is je kaart gelinkt en je kan het spaarbedrag op je account raadplegen. 

 

  • Heb je meerdere Appti-spaarkaarten?

Dan kan je die ook aan je account linken.

 

appti 1

 

  • Kan je je spaarbedrag niet inzetten bij je betaling? Dan is dat omdat…  

  1. Je kaart niet gelinkt is aan je account

  2. Je Appti-account niet geverifieerd is doordat je niet op de link in de bevestigingsmail geklikt hebt, nadat je je account hebt aangemaakt.

  3. Je nog geen Appti-account hebt gemaakt op www.appti.be

 

  • Heb je je Appti-account gemaakt, maar ontving je nog geen bevestigingsmail? 

Kijk eens in je spammailbox of stuur een mailtje naar contact@appti.be 
 

  • Je bent je wachtwoord vergeten?   

Klik op de link onderaan bij het inlogscherm om een nieuw wachtwoord aan te vragen. 

 

ww appti