Overslaan en naar de inhoud gaan

Op restaurant tijdens Covid-19: veelgestelde vragen

 

Vragen naar aanleiding van de coronamaatregelen en de heropening?  

  • Welke maatregelen gelden er in de restaurants?
    Klik hier om onze maatregelen te raadplegen.
  • Wat met reservaties?
    Reserveren kan vanaf 9 juni. Alle reservaties vóór 9 juni worden automatisch geannuleerd.
  • Aanvaarden jullie Consumptiecheques?
    Ja, zowel de digitale als de papieren versie.
  • Bieden jullie takeaway en delivery services aan?
    Ja, in Colmar Wezenberg in Antwerpen! Klik hier voor meer informatie. Binnenkort ook in onze andere restaurants. Houd onze sociale media in de gaten, of schrijf je in op de nieuwsbrief. 
  • Mijn cadeaubon is vervallen tijdens de sluiting. Wat moet ik doen?
    Alle vervallen* cadeaubonnen worden automatisch verlengd t.e.m. 31 augustus 2021. Je hoeft hiervoor niets te doen. (*vervallen tussen 13/03/2020 en 08/06/2021).
  • Kan ik mijn verjaardag nog vieren?
    Je kan altijd jouw verjaardag komen vieren. Tot één maand na heropening mag je je cadeau in ontvangst komen nemen op vertoon je ontvangen verjaardagsmail en je identiteitskaart.
  • Wat gebeurt er met mijn Appti spaarbedrag?
    De geldigheid van je Appti-spaarbedrag wordt verlengd voor dezelfde periode als de sluiting.
  • Wanneer komt het koud voorgerechtenbuffet terug?
    We kregen hoopvol nieuws van de regering na de laatste veiligheidsraad op vrijdag 4 juni. We hopen zeer snel onze welbekende buffetten te mogen heropenen voor het grote publiek.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en wees als eerste op de hoogte van alle nieuwtjes bij Colmar.

 

Draag steeds zorg voor elkaar

Team Colmar

Gesloten