Overslaan en naar de inhoud gaan

Op restaurant tijdens Covid-19: veelgestelde vragen

 

Vragen naar aanleiding van de coronamaatregelen?  

  • Welke maatregelen gelden er in de restaurants?
    Klik hier om onze maatregelen te raadplegen.
  • Aanvaarden jullie Consumptiecheques?
    Ja, zowel de digitale als de papieren versie.
  • Bieden jullie takeaway en delivery services aan?
    Ja, in alle Colmar restaurants. Klik hier voor meer informatie
  • Mijn cadeaubon is vervallen tijdens de sluiting. Wat moet ik doen?
    Alle vervallen* cadeaubonnen worden automatisch verlengd t.e.m. 31 augustus 2021. Je hoeft hiervoor niets te doen. (*vervallen tussen 13/03/2020 en 08/06/2021).
  • Kan ik mijn verjaardag nog vieren?
    Je kan altijd jouw verjaardag komen vieren bij Colmar. Ben je ingeschreven op onze nieuwsbrief of heb je een Appti-spaarkaart? Dan ontvang je 1 week voor je verjaardag een verjaardagsmail met daarin een mooi verjaardagscadeau. Je mag je cadeau in ontvangst komen nemen op vertoon van je ontvangen verjaardagsmail en je identiteitskaart.
  • Wat gebeurt er met mijn Appti spaarbedrag?
    De geldigheid van je Appti-spaarbedrag is geldig tot 1 jaar na je laatste bezoek. De geldigheid van je Appti-spaarbedrag wordt verlengd met het aantal maanden dat we de deuren dienden te sluiten.
  • Wanneer komt het koud voorgerechtenbuffet terug?
    Sinds 1 juli zijn alle buffetten à volonté terug!

Schrijf je in op onze nieuwsbrief en wees als eerste op de hoogte van alle nieuwtjes bij Colmar.

 

Tot snel!

Team Colmar

Gesloten